Fundació Miranda
Un dia entre cavalls lliures
Vine a conèixer els cavalls en el seu entorn natural i passa un dia entre cavalls lliures.
On? De maig a novembre, a les pastures d'estiu al Pla de l'Orri, La Suïssa Catalana, seu de la Fundació a l'Alt Berguedà. De desembre a finals d'abril a les pastures d'hivern a Ossera poble d'Artesans (Vall de La Vansa), a Montserrat i al Parc del Garraf.
Com és un dia entre cavalls lliures? L'activitat consisteix en una presentació de la Fundació i de la tasca de recuperació de cavalls, tasca social, cultural i mediambiental que duem a terme, i en una visita guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures, amb explicació etològica (comportament i vida del cavall en el seu context natural) on podreu conèixer cavalls lliures, i on us presentem què és un cavall de veritat (què li agrada i què no, què necessita i què no, relacions socials, vincles d'amistat, ordre sistèmic, com s'organitzen i com es comuniquen). Aprendrem i observarem alguns signes del seu llenguatge corporal i senyals de calma mentre ens beneficiem de l'efecte terapèutic del seu camp electromagnètic, que ens convida a estar presents, amb una atenció oberta i suau. Gaudirem de la interacció amb aquests animals tot respectant la seva essència, gaudint dels vincles que poden sorgir entre cavalls i humans. A la tarda, espai lliure d'interacció amb persones i cavalls, migdiada sota un arbre o al chill out interior, i temps per perdre't i explorar els camins i racons de la finca, buscar bolets, o prendre un bon bany de bosc.
Qui pot venir? Activitat Gratuïta per a Socis i Padrins de la Fundació (suplement per dinar adults 15€, nens 10€), o pots portar el teu pícnic de casa. Cada soci pot portar fins a 3 acompanyants sense cap cost! Cost per no Socis 35€, (nens fins a 10 anys 22€, menors de 3 anys gratuït). Et preparem dinar (suplement adults 15€, nens 10€), o pots portar el teu pícnic de casa.
Menjar El menjar que preparem a la Cuina de l'Orri és tot Ecològic i Slow Food Km0. Proposem dinar plegats un pícnic entre cavalls, tast de productes locals, o el nostre plat del dia, en un entorn natural privilegiat. Servei de bar i espai interior, acollidor i amb fantàstiques vistes. A les pastures d’hivern proposem restaurants i establiments que impulsen el producte local ecològic i opció vegetariana.
Ens podem quedar a dormir? Sí!. Hi ha l'opció per quedar-se a dormir a la Fundació. Dormiràs en un tipi al mig de la muntanya! En cas de mal temps dormirem tots dins de la casa. El preu inclou sopar + dormir + esmorzar de l'endemà. Adult 75€ i infants 60€. (Aquest preu no inclou la visita entre cavalls. Si us plau, reserva també una entrada per separat.) Apunta't a les dates que et vagin bé del calendari. Si vols quedar-te més d'una nit, pots fer-ho! En les pastures d’hivern us facilitem contactes d’allotjaments de la zona.
Activitat solidària! Apuntant-te a aquesta activitat estàs col·laborant a sostenir el projecte i la nostra tasca.