Universitat

Universitat Autònoma de Barcelona

Acabem de signar un acord de col·laboració per a un projecte de recerca amb la Universitat Autònoma de Barcelona.

L'estudi es centra en l'impacte dels cavalls en la flora i la vegetació del Garraf i en com trien les plantes segons l'estacionalitat i la seva salut.

Tenim ja signat acord marc de col·laboració amb l’UAB, amb la Facultat de Veterinària. La Fundació ha rebut estudiants de veterinària per fer el treball de camp, observació etològica dels cavalls, postgraus, etc.

Universitat de Barcelona

Treballem amb el concepte Resiliència i en com la natura és un recurs positiu, essencial per a les persones.

Col·laborem en el Màster de Pedagogia.

Universitat de Lleida

Estem en converses per obrir la col·laboració amb la Universitat de Lleida amb l'àrea de veterinària

Universitat de Girona

Acabem de signar un conveni de pràctiques per rebre estudiants del Màster d'Equinoteràpia