Festa de la Transhumància de primavera Pujada dels cavalls al Pla de l’Orri, pastura d’estiu al Berguedà
Quan? 2 de juny de 2019
Contingut del curs Entre 11.30 i 12:00h_ Arribada a Sant Julià de Cerdanyola. Bar La Marieta (opció d’esmorzar a La Marieta, cadascú pel seu compte arribant abans). Pujada al Pla de l’Orri. 12.00h_ Benvinguda i presentacions. 13:00h_ Presentacio Fundació i etologia del cavall (suport audiovisual). 14:30h_ Dinar de picnic que porta cadascú (servei de bar eco, amb begudes, cafès i infusions). 17:30h (hora estimada)_ Arribada dels cavalls de la Fundació a les pastures d’estiu després de 8 dies de transhumància des del mar (Parc del Garraf). Rebuda dels participants i dels ramats al camp. 18:30h_ Berenar degustació de producte local Km0 i ecològic. Sobretaula i tancament. 19:30h_ Baixada a Sant Julià de Cerdanyola.
Qui pot venir? Socis i Padrins de la Fundació i obert a tothom.
Preu Preu adults 38 €, infants 24 € Activitat gratuïta per Padrins i Socis de la Fundació. Acompanyants 15 €.
Activitat solidària! Apuntant-te a aquesta activitat estàs col·laborant a sostenir el projecte i la nostra tasca.