1-12 d'octubre 2018 Transhumàncies cap al Garraf. Del Pirineu al mar!
Des del Baridà (Alt Urgell) fins el Parc del Garraf. Per camins ramaders de Transhumància com el de la Sal, el de Marina i altres camins ancestrals. Un total de 277 Km. dividits en 12 etapes. Per genets i amazones experimentats.
Etapes
1ª Part
D'Arsèguel al Pla de l'Orri a l'Alt Berguedà (seu de la Fundació Miranda) Del 30 de setembre al 4 d'octubre
2º Part
Del Pla de l'Orri al Parc del Garraf. Del 5 al 12 d'octubre
Acompanyant la manada de Cavalls Guiabosc Baridà cap a les pastures d’hivern. Una experiència d’unió de persones i cavalls.
Us podeu inscriure a la transhumància sencera o a una de les parts, màxim dues places.
31 d'octubre - 12 de novembre 2018 Del Berguedà al Garraf... Del Pirineu al mar
Des del Berguedà fins a la platja de Vilanova i la Geltrú, i el Parc del Garraf, creuant la muntanya de Montserrat. Un total de 223 Km dividits en 12 etapes. Per genets i amazones experimentats o caminants amb bona forma física.
Etapes
1ª Part
Del Pla de l’Orri, amb Castanyada a la seu de la Fundació (Alt Berguedà) a Marganell (Montserrat). Del 31 d’octubre a la nit, al 6 de novembre
2º Part
De Marganell (Montserrat) a la platja de Vilanova i Parc del Garraf. Del 6 a l’11 de novembre
Us podeu inscriure a la transhumància sencera o a una de les parts, Màxim 5 genets i 15 caminants.
18-24 d'octubre Baixada al Garraf amb voluntaris
A banda de les rutes de Transhumància que us hem presentat, del 18 al 24 d'octubre, durem a terme la baixada fins al Parc del Garraf de 31 cavalls de la Fundació, acompanyats per genets del nostre equip de Voluntaris, genets professionals voluntaris, i guiatge de Cavalls Guiabosc Baridà.