DONACIONS A TRAVÉS DE TEAMING O PAYPAL

IMG-8264.JPG
logo_teaming.png

Aportació Recurrent 1€/mes

WhatsApp Image 2021-01-17 at 23.18.03-8.
logo-paypal-fundacio-miranda-colabora.pn

Aportació Periòdica o Única

QUÈ SIGNIFICA FER-SE TEAMER

causa.png

DONES SUPORT A LA NOSTRA CAUSA

Col·labora amb nosaltres
DESCOBREIX LA NOSTRA LABOR
gratuit.png
Teaming no té cap mena de cost, ni per nosaltes ni pels Teamers. Tampoc s'apliquen les comissions bancàries.
recurrent.png
La donació és mensual. Per nosaltres, suposa tenir uns ingressos periòdics que ens aporten sostenibilitat

ÚNICAMENT

1€ / MES

100% GRATUÏT

RECURRENT

No es pot donar més ni menys

QUÉ SIGNIFICA FER DONACIONS PER PAYPAL

causa.png

DONES SUPORT A LA NOSTRA CAUSA

Col·labora amb nosaltres
DESCOBREIX LA NOSTRE LABOR
euro.png

DONATIUS SENZILLS

Els donatius es fan en un sol clic
recurrent.png

DONACIÓ PERIÒDICA O ÚNICA

Paypal ofereix la possibilitat de donar de forma periòdica o fer donació única

DESCOBREIX LA NOSTRA LABOR

IMG-8258.JPG

A la Fundació Miranda, entre les actuacions específiques que efectuem incloem les Transhumàncies pel territori, la dinamització local, divulgació, educació ambiental, Projecte Pedagògic per escola, propostes per col·lectius en risc d'exclusió social, i Projectes de conservació d'espècies amenaçades i recerca amb universitats.

Treballem a diferents nivells per millorar el benestar dels cavalls, les persones i la Terra.

QUÈ FEM AMB AQUESTES DONACIONS

4771aa5d-7201-4461-8f70-21d29bfd49b3.JPG

Amb aquestes donacions, tirem endavant el Projecte de respecte i suport als cavalls, les persones i el medi ambient, rescatant i recuperant cavalls que han patit abandonament o maltractament, reintroduint-los en grans espais naturals als quals aporten biodiversitat i prevenció d'incendis, essent un recurs positiu per les persones i els territoris.

La teva aportació ens permet sostenir la
llibertat i el benestar dels cavalls, fer tasca social amb els cavalls lliures i en contextos naturals de molta qualitat que també col·labores a conservar i protegir.

IMG-8264.JPG
logo_teaming.png

Aportació Recurrent 1€/mes

WhatsApp Image 2021-01-17 at 23.18.03-8.
logo-paypal-fundacio-miranda-colabora.pn

Aportació Periòdica o Única