DONACIONS A TRAVÉS DE TEAMING

Col·labora amb nosaltres
DESCOBREIX LA NOSTRA LABOR
gratuit.png
Teaming no té cap mena de cost, ni per nosaltes ni pels Teamers. Tampoc s'apliquen les comissions bancàries.
recurrent.png
La donació és mensual. Per nosaltres, suposa tenir uns ingressos periòdics que ens aporten sostenibilitat

ÚNICAMENT

1€ / MES

100% GRATUÏT

RECURRENT

No es pot donar més ni menys

DESCOBREIX LA NOSTRA LABOR

IMG-8258.JPG

A la Fundació Miranda, entre les actuacions específiques que efectuem incloem les Transhumàncies pel territori, la dinamització local, divulgació, educació ambiental, Projecte Pedagògic per escola, propostes per col·lectius en risc d'exclusió social, i Projectes de conservació d'espècies amenaçades i recerca amb universitats.

Treballem a diferents nivells per millorar el benestar dels cavalls, les persones i la Terra.

QUÈ FEM AMB AQUESTES DONACIONS

4771aa5d-7201-4461-8f70-21d29bfd49b3.JPG

Amb aquestes donacions, tirem endavant el Projecte de respecte i suport als cavalls, les persones i el medi ambient, rescatant i recuperant cavalls que han patit abandonament o maltractament, reintroduint-los en grans espais naturals als quals aporten biodiversitat i prevenció d'incendis, essent un recurs positiu per les persones i els territoris.

La teva aportació ens permet sostenir la
llibertat i el benestar dels cavalls, fer tasca social amb els cavalls lliures i en contextos naturals de molta qualitat que també col·labores a conservar i protegir.

IMG-8264.JPG
logo_teaming.png

Aportació Recurrent 1€/mes

WhatsApp Image 2021-01-17 at 23.18.03-8.
logo-paypal-fundacio-miranda-colabora.pn

Aportació Periòdica o Única

Subscriu-te a la newsletter i rebràs notícies de la llibertat dels cavalls

Gràcies per connectar-te a la Fundació Miranda.

A partir d'ara rebràs les nostres Newsletters amb les nostres notícies i activitats