TARGETA REGAL

Regala Llibertat!

A la Fundació Miranda hem preparat unes Targetes Regal perquè les puguis donar a qui més estimes

Un regal solidari i transformador

220920_targeta regal plantilla_edited.jpg

Pots regalar:

Ser SÒCIA de la Fundació Miranda:

3 mesos 45€

6 mesos 90€

1 any  150€

Ser PADRINA d'un cavall de la Fundació:

1 mes  60€

3 mesos 180€

6 mesos 360€

1 any  720€

Una ACTIVITAT amb nosaltres:

Informa't de totes les activitats

Amb la targeta de sòcia, estaràs regalant:

• La participació en les trobades exclusives per "Sòcies i padrines entre cavalls lliures" convidant fins a 3 acompanyants.

• La participació gratuïta a les activitats mensuals "Dia entre cavalls lliures".

• Descomptes en activitats com "Vida i Moviment" i altres activitats especials, així com descomptes en la programació del Teatre Eòlia de Barcelona.

Amb la targeta de padrina, estaràs regalant:

• Els mateixos beneficis que la Targeta de Sòcies i, a més a més:​​

• L’oportunitat de crear un fort vincle amb un dels nostres cavalls recuperats.

• La possibilitat de visitar el cavall sempre que es vulgui, previ avís i coordinant la cita amb l'equip de la Fundació

Tu pots regalar l'oportunitat de gaudir de la bona energia vital dels cavalls lliures i del paradís natural on pasturen.

Si vols regalar una Targeta Regal de la Fundació Miranda posa't en contacte amb nosaltres a

finances@fundaciomiranda.org

Tu pots regalar llibertat!