Camps de vida Camps de treball per a joves (13-17 anys)
Una experiència de grup i d’amistat per divertir-se i per créixer Una experiència de grup a la natura, per crèixer en tots els sentits aportant la teva presència i energia. Practicaràs comunicació natural amb cavalls i gossos, participaràs en diversitat de tasques com socialitzar poltres, neteja de boscos i dels camps, tenir cura dels animals i contribuir al manteniment de la finca i a la millora de les infraestructures. Pràctica diària de connexió amb la pròpia essència, jocs de consciència i teatralització i converses de reconeixement. També gaudirem del preciós temps lliure i d’un menjar de qualitat, ecològic i saludable. Els adults de referència acompanyaran al grup fent èmfasi en la responsabilitat individual i vers el grup.
Activitats Activitats diàries de ioga, consciència corporal, expressió oral i creativa i rodes de comunicació grupal. Participació en tasques de la finca com tenir cura dels animals, aprenentatge de les “senyals de calma” per conviure amb els 10 gossos de la Fundació, reparació de tancats, passejades, banys a la bassa, música i xerrades després de sopar. Passarem moltes estones entre cavalls lliures aprenent a comunicar nos hi naturalment.
On som Pla de l’Orri, Alt Berguedà. A 1h i 45 min. de Barcelona. A la Serra del Catllaràs, un espai protegit d’interès natural que ofereix un marc d’excepció amb cavalls, cérvols, isards... i un esplèndid paisatge d’alta muntanya. Acampada en tipis, prop del mas on hi ha les instal·lacions amb banys i dutxes. Les activitats s’efectuaran a l’aire lliure i a la sala polivalent de l’aula d’entorn rural. Menjar ecològic fet a casa (productes bio, artesans i de proximitat).
Equip responsable Teresa Garcia Valenzuela, el meu camí professional i personal s’orienta a desplegar l’escolta i els potencials de comunicació i de relació des del cos i l’espai que som. Practico una mirada de respecte i curiositat vers mi mateixa i vers les persones que m’acompanyen. Estic titulada en dansa i coreografia per l’Institut del Teatre i en Educació Social per la Universitat de Barcelona. Sintonitzo amb el ventall de pràctiques que faciliten els processos de connexió i gaudi de la pròpia essència i que proporcionen eines i recursos per una vida de qualitat. També m’endinso en les arts escèniques com coreògrafa, ballarina i actriu. Tinc recorregut formatiu i experiència en acompanyament a infants i joves i adults dins de la mirada de l’educació viva. Actualment treballo amb adults i joves a les escoles de teatre Aules, Eòlia i Arsènic, amb infants i joves en acampades a l’escola de vida de la Fundació Miranda de cavalls lliures, i a extraescolars de moviment i laboratoris a l’escola dels Encants. Noemí Delgado Noé, Des de sempre, el meu cos ha estat el “mitjà de comunicació” amb les persones i l’entorn. Llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i amb experiència i formació en acompanyament dins de la mirada de l’educació viva. M’interessa descobrir més enllà de les condicions físiques, les eines que em proporciona el cos. Això em porta a investigar a través del ioga, les arts marcials, el circ, el teatre d’expressió dramàtic-corporal… apropant-me a una nova percepció del cos i l’entorn. Rosa Galindo Solé, Presidenta de la Fundació Miranda i Co-fundadora d’Eòlia Escola Superior d’Art Dramàtic de Barcelona, actriu i cantant en actiu (ha treballat amb directors com Josep Maria Flotats, Mario Gas, Calixte Bieito, Sergi Belbel, Joan Lluís Bozzo i ha protagonitzat diversos musicals de Dagoll Dagom). Actualment interpreta La Maternitat d’Elna (basat en el llibre d’Assumpta Montellà amb dramatúrgia de Pablo Ley i direcció de Josep Galindo). Formada com a professora de Fitzmaurice Voicework i com a professora de Kundalini Ioga (practicant també de Hatha Ioga), la Rosa es forma en l’actualitat amb Sergi Aynó en la consciència i la responsabilitat sobre la pròpia energia. També s’ha apropat a diverses metodologies terapèutiques del cant i de la respiració, la Tècnica Alexander, les Constel·lacions familiars, i la Bioenergètica. Responsable de Teatre sense Límits®, projecte que aplica el teatre com a mitjà terapèutic, de desenvolupament personal i d’habilitats socials La connexió amb la terra li ve de la seva àvia Nati i dels seus avantpassats que eren “labradores” en un poblet del Pirineu d’Hosca. De l’altra àvia, la Pepita, ha recuperat l’amor per la cuina. S’ha format en alimentació i cuina Bioenergètica amb Montse Bradford i ha estat alumna del cuiner Bernard Benbassat, amb qui refina el seu aprenentatge i connecta cuina i nutrició amb sensibilitat i creativitat.
Més info i preus Grups reduïts: Atenció a la dinàmica i a la comunicació del grup com a experiència de creixement. Màxim: 17 participants. Preu: 500€/setmana. Es pot reservar plaça per a una o dues setmanes (10% de descompte per germans). Mantenim el mateix preu des de fa 5 anys. Alimentació 100% ecològica, 4 adults amb el grup de màxim 17 nens/es. Més informació: 93 102 30 68 – 672 608 000 – [email protected] Participant a les nostres activitats ajudes a fer possible la tasca social de la Fundació.