Campaments de creativitat i natura per infants i joves (8-17 anys)
Una experiència de grup i d’amistat per divertir-se i per créixer. Una experiència de grup per divertir-se i per créixer. Viurem al Pla de l’Orri, territori de les manades de cavalls lliures, gaudint de tots els recursos d’aquest Espai Protegit d’Interès Natural. La convivència s’orienta a desplegar la consciència, activant l’escolta, el respecte i el potencial creatiu. Ens endinsarem en la comunicació natural i senyals de calma amb cavalls i gossos i contribuirem en equip a les tasques pel benestar comú i pel manteniment i millora de l’entorn. Un temps compartit de qualitat amb pràctica diaria de connexió amb la pròpia essència, excursions, jocs d’atenció, moviment creatiu, teatre, temps lliure i converses de descoberta i reconeixement. A més a més, un menjar de qualitat, ecològic i saludable. Els adults de referència acompanyaran al grup fent èmfasi en la responsabilitat individual, grupal i ambiental.
Lloc Pla de l’Orri, Alt Berguedà. A 1h i 45 min. de Barcelona. A la Serra del Catllaràs, un espai protegit d’interès natural que ofereix un marc d’excepció amb cavalls, cérvols, isards... i un esplèndid paisatge d’alta muntanya. Acampada en tipis, prop del mas on hi ha les instal·lacions amb banys i dutxes. Les activitats s’efectuaran a l’aire lliure i a la sala polivalent de l’aula d’entorn rural. Menjar ecològic fet a casa (productes bio, artesans i de proximitat).
Equip responsable Teresa Garcia Valenzuela, el meu camí professional i personal s’orienta a desplegar l’escolta i els potencials de comunicació i de relació des del cos i l’espai que som. Practico una mirada de respecte i curiositat vers mi mateixa i vers les persones que m’acompanyen. Estic titulada en dansa i coreografia per l’Institut del Teatre i en Educació Social per la Universitat de Barcelona. Sintonitzo amb el ventall de pràctiques que faciliten els processos de connexió i gaudi de la pròpia essència i que proporcionen eines i recursos per una vida de qualitat. També m’endinso en les arts escèniques com coreògrafa, ballarina i actriu. Tinc recorregut formatiu i experiència en acompanyament a infants i joves i adults dins de la mirada de l’educació viva. Actualment treballo amb adults i joves a les escoles de teatre Aules, Eòlia i Arsènic, amb infants i joves en acampades a l’escola de vida de la Fundació Miranda de cavalls lliures, i a extraescolars de moviment i laboratoris a l’escola dels Encants. Noemí Delgado Noé, Des de sempre, el meu cos ha estat el “mitjà de comunicació” amb les persones i l’entorn. Llicenciada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i amb experiència i formació en acompanyament dins de la mirada de l’educació viva. M’interessa descobrir més enllà de les condicions físiques, les eines que em proporciona el cos. Això em porta a investigar a través del ioga, les arts marcials, el circ, el teatre d’expressió dramàtic-corporal… apropant-me a una nova percepció del cos i l’entorn. Rosa Galindo Solé, Presidenta de la Fundació Miranda i Co-fundadora d’Eòlia Escola Superior d’Art Dramàtic de Barcelona, actriu i cantant en actiu (ha treballat amb directors com Josep Maria Flotats, Mario Gas, Calixte Bieito, Sergi Belbel, Joan Lluís Bozzo i ha protagonitzat diversos musicals de Dagoll Dagom). Actualment interpreta La Maternitat d’Elna (basat en el llibre d’Assumpta Montellà amb dramatúrgia de Pablo Ley i direcció de Josep Galindo). Formada com a professora de Fitzmaurice Voicework i com a professora de Kundalini Ioga (practicant també de Hatha Ioga), la Rosa es forma en l’actualitat amb Sergi Aynó en la consciència i la responsabilitat sobre la pròpia energia. També s’ha apropat a diverses metodologies terapèutiques del cant i de la respiració, la Tècnica Alexander, les Constel·lacions familiars, i la Bioenergètica. Responsable de Teatre sense Límits®, projecte que aplica el teatre com a mitjà terapèutic, de desenvolupament personal i d’habilitats socials La connexió amb la terra li ve de la seva àvia Nati i dels seus avantpassats que eren “labradores” en un poblet del Pirineu d’Hosca. De l’altra àvia, la Pepita, ha recuperat l’amor per la cuina. S’ha format en alimentació i cuina Bioenergètica amb Montse Bradford i ha estat alumna del cuiner Bernard Benbassat, amb qui refina el seu aprenentatge i connecta cuina i nutrició amb sensibilitat i creativitat.
Més info i preus Grups reduïts: Atenció a la dinàmica i a la comunicació del grup com a experiència de creixement. Màxim: 17 participants. Preu: 500€/setmana. Es pot reservar plaça per a una o dues setmanes (10% de descompte per germans). Mantenim el mateix preu des de fa 5 anys. Alimentació 100% ecològica, 4 adults amb el grup de màxim 17 infants. Més informació: 93 102 30 68 – 672 608 000 – [email protected] Participant a les nostres activitats ajudes a fer possible la tasca social de la Fundació.