Sèlvans - Paisatges vius

Tenim el compromís de protegir el territori que ocupem, custodiar el bosc i la fauna amenaçada.

Prioritzem la conservació i millora dels boscos, la recuperació de camins i d'estructures ramaderes i agrícoles ancestrals.

Tenim acord de custòdia signat amb la propietat del Pla de l'Orri (Serra de Catllaràs), i la cessió d'aquest espai.

Tenim el propòsit i estem compromeses amb la millora i la conservació dels espais que pasturen els cavalls, procurant afavorir les propietats.

Acord de conservació del gall fer i de les molleres calcàrees amb Paisatges Vius al Catllaràs. Seguiment, cens i estudi del gall fer i de millora dels seus hàbitats.

Acord de conservació del bosc madur amb l’Associació SèlvansSuport a l’estudi mèdic dels beneficis dels boscs madurs en la salut de les persones.

Compromís de conservació de l’àliga cuabarrada i de la tortuiga mediterrània al Garraf.

selvans_edited.png