Retirs

Vine al Pla de l’Orri, a la natura i entre cavalls lliures.

Estades i retirs durant tot l'any.

Els retirs poden ser temàtics o bé lliures. Són dies per tenir cura de tu entre cavalls lliures, en un paradís de natura. Gaudeix de passejades pel bosc, de la presència dels cavalls en plenitud, de menjar saludable per cuidar cos i ànima.

Proposem activitats complementàries com massaje Shiatsu, passeares sanadores i meditativas entre cavalls, passejades amb Els Gossos de la Fundació, tallers de cuina, de plantes, de salut, ioga, estades creatives (per escriure, per preparar treballs i exàmens, per crear)...

De juny a octubre entre cavalls lliures, de novembre a maig amb el festival de colors i la brama del cèrvol a la tardor, amb la quietud de la natura a l'hivern, amb neu, amb l'esclat floral a la primavera...un espai natural d'alta muntanya a dues hores de Barcelona.​

Altres experiències sanadores:

• Cercle de dones.

• Ioga amb cavalls.

• Txi Kung amb cavalls.

Connecta emoció-cos-respiració, allibera’t i reforça’t amb els cavalls, amb temps per a tu, en un indret excepcional de natura que t’omplirà d’energia i de vida.