PROJECTES CIENTÍFICS

La Fundació Miranda té vocació d'explorar i aprendre. La curiositat ens fa escoltar atentament els cavalls per aprendre d'ells i del que posen en evidencia.

Ens interessa també explorar com els cavalls afecten les persones i milloren la seva qualitat de presència i de vida.

Un altre àmbit que ens apassiona és registrar el moviment físic i emocional dels cavalls que viuen en llibertat per arribar a entendre millor com acompanyar la seva vida. Una vida que ens inspira, que ens parla de connexions i de sistemes que s'equilibren en un ordre que no entenem en la seva totalitat. Segurament només rebem un petit percentatge d'informació de com viuen, com s'organitzen, com es comuniquen, com decideixen i què els cal en cada moment. A partir d'aquest exercici d'humilitat, seguim escoltant i aprenent i prenent consciència del que ens queda per aprendre.