SOS!! ACTUACIÓ URGENT DE VOLUNTARIAT AMBIENTAL AL CATLLARÀS ⚠️RETIRADA DE SENECI DEL CAP

Updated: Jul 21, 2021

RETIRADA DE SENECI DEL CAP al Pla de l'Orri, Seu de la Fundació Miranda al Berguedà.

1a DE 3 JORNADES

📅 Diumenge 18/07/21

📅 Diumenge 08/08/21

📅 Dilluns 09/08/21

Per venir i donar suport si us plau contacteu a: voluntariat@fundaciomiranda.org 📥

Necessitarem les confirmacions almenys 72 hores abans (3 dies) per poder organitzar tota la logística.

Moltes gràcies! 🐴💚

Més informació: 📃

Convoquem a tot el voluntariat de la Fundació a una jornada per retirar del Pla de L'Orri la planta invasora sud-africana Seneci del Cap.

El Seneci del Cap és una planta originària d'Àfrica del sud i va ser introduïda de forma accidental a través de llana importada. La seva presència comporta problemes sobretot per a la ramaderia, ja que és una planta tòxica per al ramat. Tot i que normalment no se la mengen, si envaeix un prat els ramats ja no es poden alimentar i, per tant, la zona queda inservible.

A més els voluntaris que no coneguin la Finca Seu del Projecte al Pla de l'Orri (PEIN Serra de Catllaràs, Alt Berguedà) tindran aquest dia una molt bona oportunitat.

La idea és que arribem ben d'hora al matí i passem tot el dia junts fins a la tarda. Cadascú ha de portar el seu pícnic. La Fundació convida a coca amb xocolata!

Haurem d'organitzar grups per pujar totes juntes puntuals a les 9:30h, des del poble (Bar La Marieta) fins a la finca (mitja hora de pista forestal, ok per 4x4 o cotxes una mica alts) compartint els cotxes per sostenibilitat i per evitar pujar amb més vehicles dels necessaris, donat que anem a una Reserva de fauna salvatge i Reserva Natural.

#natura#biodiversitat#voluntariatambiental#plantainvasora#natura#naturaicultura#conservaciodelanatura#Catllaras#PlaDeLOrri@altbergueda

Cartells creats per: @albarodriguezart

44 views0 comments