Prevenció i Benenstar a la Fundació Miranda

A la Natura també cal prevenir, però de manera respectuosa!

La prevenció de paràsits externs dels cavalls, gossos, gats i gallines de la fundació Miranda, s'efectua amb un mètode comfortable, net, natural, sostenible, i ideal per al benestar i per la prevenció ecològica i respectuosa amb el medi ambient.

A la Fundació Miranda, estem tractant els paràsits externs de manera natural, amb un preparat natural que inclou la terra de diatomea i altres ingredients, de l'empresa @ecojass, per garantir el benestar i la salut dels nostres cavalls, gossos, gats i gallines.

Com que els cavalls pasturen en extensiu, els apliquem el producte en pols directament a la pell, coma. preventiu per paparres i altres insectes.

Per als gossos, gats i gallines, ho fem servir com a llit, en els corrals on dormen o reposen a estones, quan no són dins de casa o per la muntanya. En aquest cas la prevenció és contra paparres, puces, polls i àcars.

Sovint la palla porta àcars que poden atacar les gallines. El substrat vegetal d'Ecojass, va compostant, protegint contra àcars, i simula el sòl que trobem al sotabosc, molt beneficiós per les gallines i a més tèrmic. No cal retir-lo i buidar el corral, només anar afegint de tant en tant, de manera que sempre estigui tou i amb un gruix d'uns 4 o 5 dits.

Comfortable, net, natural, sostenible, i ideal per al benestar i per la prevenció ecològica i respectuosa amb el medi ambient.

47 views0 comments