Les persones

Rosa Galindo Solé
Presidenta
Actriu i cantant. Cofundadora de la Fundació Miranda i cofundadora d’Eòlia Escola Superior d’Art Dramàtic de Barcelona. Professora Associada de Fitzmaurice Voicework©

Després d'una carrera com a intèrpret de teatre musical, posa l'energia en aquest Projecte transversal, atreta pel seu amor i passió pels animals, la natura i la vida. Amb curiosistat pel seu procés i per les capacitats i processos de  l'ésser humà, s'endinsa en el món del suport mitjançant mètodes com la bionergètica, el ioga, i l'alliberament del trauma (Somatic Experiencing©).

Es forma en agricultura i ramaderia ecològica a l'Escola Agrària de Manresa, i en alimentació conscient i cuina amb Bernard Benbassat, a l'Institut Essen, i amb altres mestres.

La connexió amb la terra li ve de la seva àvia Nati i dels seus avantpassats que éren “labradores” en un poblet del Pirineu d’Osca.

Formada en etologia del cavall, doma natural i munta conscient amb Lucy Rees, Àngels Gol, Yuna Mc Lister, Brigit Remillon, Gloria Pullam, Anna Salals i Marc Giró.

Viure entre cavalls lliures i observar-los cultivant la ment de principiant, és el seu aprenentatge continuat des de la humiltat i el posar en qüestió les creences. La Fundació Miranda és un Projecte de vida i un espai per compartir i créixer també amb les persones, una possibilitat de reconciliació entre persones i cavalls, i un lloc des d'on mirar el món amb uns altres ulls, un connectar amb la vida...

Anna Álvarez Crispi

Vicepresidenta

Coach sistèmica transaccional, formadora assistida amb cavalls, infermera i cinesiòloga.

Docent en el Postgrau d’Educació emocional i benestar de la UB.

Eulalia Espot Mitjà
Vocal

Responsable del Departament de càsting de TV3.

Professora de Ioga i de Shakti Dance.

Membre fundadora i de l'Equip de l'Institut Essen per l'alimentació conscient.

Patronat honorífic

Maurici Biosca Riera

Cofundador de la Fundació Miranda.

Actor i comunicador.

Xavier Manteca Vilanova

Cap d'Etologia de la Facultat de Veterinària de la UAB.

Anna Forés Miravalles

Vicerectora i professora d'Educació Social i Pedagogia de la Universitat de Barcelona.

Impulsora del concepte Resiliència al nostre país i coautora de diverses publicacions sobre aquest concepte.

Manel Mateu i Ratera

Metge Homeòpata. President del Col·legi d'Homeòpates de Catalunya.

Elisenda Roca Palet

Periodista i directora teatral.

Jaume Hidalgo Colomé

Enginyer de forestals.

President de l’Associació Sèlvans, ONG especialitzada en la indentificació, custòdia i valorització dels boscos singulars i més madurs del territori.

Amparo Pardo López

Mestressa de casa.

Paco Mir Maluquer

Actor, autor i director teatral.

Cofundador i membre de  la companyia teatral El Tricicle.

Pierre Enoff

Fundador i director del Projecte Equilibre França, i de l'Institut du Sabot.

Biomecànic equí i expert en benestar del cavalls, amb més de 30 anys d'experiència amb cavalls en llibertat.

Equip tècnic

Rosa Galindo

Eva Bonamusa

Gestió i coordinació

Joan Jurado

Gestió econòmica

Amparo Pardo

Vincle amb sòcies i padrines

Anita Jauch

Benestar dels cavalls

Virgínia Tamayo Ribas

Activitats i voluntariat Garraf

Ruth Corominas

Activitats i voluntariat Pla de l'Orri

Marc Giró @Cavalls Guiabosc Baridà

Guiatge transhumància, entrenament i benestar dels cavalls

Rosa Galindo i Marc Giró

Transhumància i territori

Anna Álvarez

Acompanyament de les persones i de l'Equip

Fundació Miranda i Aigua Films

Comunicació i imatge

Gemma Martínez

Premsa i comunicació

Equip voluntariat

Josep Maria Galindo Escartín

Pagaments i administració de la Fundació

Alicia Verdu Herrera
Supervisió i atenció als cavalls de la Fundació.
Revisió de tancats i infraestructures
Sònia Tarrés
Amazona de l'Equip de transhumància i atenció als cavalls
Hèlia Jordà
Gossos de la Fundació
A la Fundació també comptem amb un equip molt especial que hem anat formant amb gossos, la majoria adoptats i rescatats. També són grans terapèutes, cadascú desde la seva particularitat, potencial i energia. A la Fundació Miranda, aquests gossos aporten també la seva energia calmada i centrada per acompanyar pro- cessos personals dels nostres usuaris i un valor afegit a l’estada de qualsevol visitant. Són també uns grans ambaixadors i guies, que ajuden als gossos acabats d’arribar a calmar-se, integrar-se i deixar enrere el seu passat traumàtic i dolorós.