Fundació Miranda
Activitats a la Fundació
Organitzem diversos tipus d'activitats durant l'any per poder acostar la muntanya i els cavalls en llibertat a tothom. Aquí tens el calendari! Apunta't a les que més t'agradin!
Un dia entre cavalls lliures Vine a conèixer els cavalls de veritat al Pla de l’Orri. Us explicarem com viuen els cavalls en llibertat i les tasques que hi duem a terme. Acostumem a fer dues trobades al mes i són obertes a socis i no socis. Podreu disfrutar de l’interacció amb els cavalls tot respectant la seva essència i el seu hàbitat natural.
Cultura i natura Vols passar una setmana relaxant entre cavalls? Vols saber com es cuida un bosc? Durant l'any organitzem activitats enfocades en un tema en concret.
Transhumància Els cavalls de la Fundació passen mig any al Pla de l'Orri i mig any a les muntanyes d'Alinyà. La transhumància és una activitat on, durant uns dies, guiem els cavalls des d'una muntanya a una altra. Apunta't a aquesta experiència única! Caminarem entre cavalls per paisatges esplèndids i ens ajudareu a guiar-los cap a les pastures de primavera, estiu i tardor.
Campaments d'estiu per a nois i noies Vols que els teus fills gaudeixin d'una setmana a l'aire lliure entre cavalls? Porta'ls als nostres campaments!