Les Seus

Passem l’estiu al Pirineu i l’hivern al mar.

Pasturem més de 3.000 hectàrees per tota Catalunya.

Les nostres seus són els espais que pasturen els cavalls on hi fem activitat amb les persones.

Pla de l'Orri

La Fundació té la seu d’estiu a l’Alt Berguedà, a la Serra de Catllaràs, en un Espai Protegit d’Interès Natural de la Xarxa Natura 2000  que la Fundació va convertir en refugi de fauna salvatge, amb projecte de conservació del bosc premadur, del gallfer i de les molleres calcàrees.

El Pla de l’Orri és una finca de 103 hectàrees amb una pastura privilegiada enmig de boscos de faig, pi negre, pi roig, boixos i arços, amb vista als Pirineus i a Montserrat. Consta de la finca mare, d’una finca més petita dita Cortal de l’Orri i d’una aula d’entorn rural on fem les activitats amb les persones. És l'origen del Projecte, el paradís i la felicitat dels cavalls.

Garraf

La seu d’hivern és al Garraf, on pasturem més de 1.000 hectàrees del Parc del Garraf i de les propietats de Can Ràfols dels Caus, Josep Camps i Xavier Ribes.

Aquests espais corresponen majoritàriament al municipi d’Olivella. Un ampli territori d’estepa mediterrània i bosc on els cavalls fan una bona neteja i prevenció d’incendis alhora que es nodreixen prop del mar. El Garraf és l'expansió.

Coll de Nargó

I finalment, enguany inaugurem una nova pastura a Coll de Nargó amb el suport de l’Ajuntament i ​Pirineu Rural​. Un fet que ens omple d’il·lusió. Durant els primers mesos acompanyarem l’adaptació dels ramats a les noves pastures, i establirem les sinergies i l’estructura necessària per poder-hi fer activitats.

Una nova seu al Pirineu, un territori que volem empoderar i visibilitzar mitjançant les accions i activitats de la Fundació i que sigui un punt de nexe i trobada de la comunitat Miranda. ​El nostre gran repte pel 2020!