TERRITORI

Passem l’estiu al Pirineu i l’hivern al mar.

Pasturem més de 3.000 hectàrees per tota Catalunya.

Les nostres seus són els espais que pasturen els cavalls on hi fem activitat amb les persones.

Pla de l'Orri

La Fundació té la seu d’estiu a l’Alt Berguedà, a la Serra de Catllaràs, en un Espai Protegit d’Interès Natural de la Xarxa Natura 2000 que la Fundació va convertir en refugi de fauna salvatge, amb projecte de conservació del bosc premadur, del gallfer i de les molleres calcàrees.

El Pla de l’Orri és una finca de 103 hectàrees amb una pastura privilegiada enmig de boscos de faig, pi negre, pi roig, boixos i arços, amb vista als Pirineus i a Montserrat. Consta de la finca mare, d’una finca més petita dita Cortal de l’Orri i d’una aula d’entorn rural on fem les activitats amb les persones. És l'origen del Projecte, el paradís i la felicitat dels cavalls.

Pla de l'orri.jpg
Garraf

La seu d’hivern és al Garraf, on pasturem més de 1.000 hectàrees del Parc del Garraf i de les propietats de Can Ràfols dels Caus, Josep Camps i Xavier Ribes.

Aquests espais corresponen majoritàriament al municipi d’Olivella. Un ampli territori d’estepa mediterrània i bosc on els cavalls fan una bona neteja i prevenció d’incendis alhora que es nodreixen prop del mar. El Garraf és l'expansió.

PHOTO-2019-03-17-19-32-38 garraf.jpg
Arsèguel

La seu del Cadí és el territori que hem obert a municipis com Arsèguel a l’alt Urgell on desenvolupem un projecte de recuperació de pastures i de memòria del món rural, amb el suport dels cavalls com agents de biodiversitat i prevenció d’Incendis.

Captura de pantalla 2022-07-05 a las 15.36.16.png