EXPERIÈNCIES SANADORES AMB CAVALLS

L’espai natural privilegiat on viuen els cavalls, i ells mateixos per la seva connexió amb la natura, constitueixen un potencial de salut molt poderós. La Fundació Miranda pot facilitar processos terapèutics, sanadors o simplement personals. Es tracta d’acompanyar cada grup, sense interferir, en la seva experiència amb el cavall i l’entorn.

Proposem un temps de contacte i connexió persona-cavall-natura que ja de manera implícita esdevé terapèutic i que pot ser formulat de manera específica en funció de les necessitats de cadascú i del seu moment. Sense intenció de canviar l’altre o d’afegir elements transformadors, sinó amb el propòsit de respectar, confiar i transmetre aquesta confiança en la pròpia energia vital i sanadora.

Confiem en la resiliència dels éssers vius

Des de la Fundació organitzem jornades, estades i retirs enfocats a donar suport a les persones. Des d’un enfocament sistèmic, vivencial i creatiu, treballem amb persones amb problemes de salut física i emocional i pel benestar personal, alhora que obrim espai per a tothom qui vulgui nodrir cos i ànima.