dg., 25 d’abr. | Parc Garraf

VIDA I MOVIMENT: RUQUETS DE MARINA

15 km de transhumància al Garraf amb el ramat de Ruquets de Marina PLAÇES MOLT LIMITADES!!

Horari i Lloc

25 d’abr., 9:30 – 16:00
Parc Garraf, Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona, España

Informació de l'activitat

VIDA I MOVIMENT: Un tastet de transhumància al Garraf  amb els Ruquets de marina.

La transhumància, un camí per aprendre a ser humà entre cavalls.

Vols participar en el moviment dels Ruquets  de marina i experimentar en petit format com  és viure una transhumància?

ACTIVITAT SOCIOEDUCATIVA:

Acompanyarem a peu a un ramat que  canvia de pastura.

Un viatge per aprendre com acompanyar-los i gaudir d’alliberar-los en un nou espai de natura.

Caminada  d’uns 13 km de camí,

Farem pícnic a l'aire lliure al final de l'activitat, que cadascú haurà de portar.

Orientada a persones majors de 12 anys.

TAXI de retorn al punt de sortida INCLÒS al preu

PREUS ESPECIALS per la COMUNITAT MIRANDA

Podeu consultar el track fent clic  AQUÍ

HORA I LLOC DE TROBADA:  Com a referència, el punt de trobada serà enfront del Centre d'informació La sala a les  09:30 h.  Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona

El punt exacte (depenent de la ubicació del ramat)  es comunicarà pel grup de whatsapp temporal.

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA :

Triant una de les nostres activitats estàs contribuïnt a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites. Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

MOLTES GRÀCIES.

Entrades