ds., 08 de maig | Finca del LLac.

VIDA I MOVIMENT cap a la Finca del Llac

Transhumància breu d'un matí, 15,5 Km caminant entre cavalls lliures
Registration is Closed
VIDA I MOVIMENT cap a la Finca del Llac

Horari i Lloc

08 de maig, 9:00 – 17:00
Finca del LLac., BV-4022, 08698 La Nou, Barcelona, España

Informació de l'activitat

Necessites Natura i moviment? Tu pots viure l'experiència d'acompanyar un ramat de cavalls en llibertat!!

Caminarem des del Pla de l'Orri, el seu paradís a la Serra de Catllaràs (Alt Berguedà), fins a la finca de la Fundació Miranda que toca el Pantà de La Baells, en una caminada per boscos de faig i pi roig, que connecta cavalls, persones i natura.

Un tastet de Transhumància i una vivència d'unió amb una manada de cavalls recuperats per la Fundació Miranda, i de vincle amb el grup de persones que ens donen suport en aquesta actuació plena de sentit.

Aquest moviment s'efectua pel benestar dels cavalls I per garantir la seva autosuficiència i nutrició. Marxem d'un espai per passar uns mesos en un altre i així garantir la regeneració i salut de la pastura i la biodiversitat (medi ambient), i la dels èquids.

De camí a la finca, ens aturarem la Formatgeria Cuirols per fer un tast de formatges de pastor.

Hora i lloc de trobada

A les 9:00h , a la Finca del LLac: km 2 de la BV-4022 (abans d'arribar a La Nou del Berguedà; es veu una entrada a la corba i un pàrquing a la dreta)

Google maps, clicka aqui

L'activitat té una durada aproximada de 5 hores. Tres o quatre hores caminant (segons el ritme dels cavalls), i finalitza amb dinar de pícnic (no inclòs, cal que el portis de casa).

El preu inclou assegurança, taxi d'anada al punt d'inici  (del llac, on es deixaran els cotxes, al Pla de l'orri), tast de formatges, coca i xocolata per tancar la jornada. Hora estimada de finalització, les 17 h.

Cal portar

Pícnic o entrepà per dinar, calçat còmode per caminar per la muntanya, cantimplora d'aigua, roba d'abrigar i impermeable per si plou en algun moment, motxilleta per dur aquestes coses a sobre durant el trajecte a peu.

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA :

Triant una de les nostres activitats estàs contribuïnt a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

MOLTES GRÀCIES.

Entrades