dg., 25 de jul. | Pla de l'Orri 08619 Castell de l'Areny

VIDA ENTRE CAVALLS LLIURES A L'ORRI

El Paradís dels cavalls!
S'ha tancat el termini de registre
VIDA ENTRE CAVALLS LLIURES A L'ORRI

Horari i Lloc

25 de jul., 10:30 – 18:30
Pla de l'Orri 08619 Castell de l'Areny

Informació de l'activitat

Vida entre cavalls lliures al Pla de l'Orri: El paradís dels cavalls

El cos o l'ànima et demanen entrar en la dimensió de la connexió amb la natura, els cavalls i el món rural?

Tu pots conèixer i gaudir aquesta manera de viure durant un dia, a la Seu de la Fundació Miranda a l'Alt Berguedà.

Un dia per conèixer l'essència dels cavalls i la Fundació Miranda en el seu lloc d'origen, de la mà dels seus creadors i dels qui porten la Direcció del projecte i el Benestar dels cavalls.  L'espai on es troben tots els ramats de la Fundació per passar l'estiu.

Pots passar un dia en aquest Espai Protegit d'Interès Natural i Reserva de Fauna Salvatge, compartint la presència dels cavalls, aprenent amb ells, i degustar un dinar amb productes ecològics i Km0 elaborats amb la sensibilitat i els valors que respiren l'espai i el Projecte.

Emporta't un trosset de vida entre cavalls lliures a casa teva!!

Hora i lloc d'inici:

Hora  i lloc trobada: 10.30h  Café La Marieta, a  Sant Julià de Cerdanyola.

Tancament de l'activitat cap a les 18.30 h

A qui va adreçada l'activitat?

A tothom qui vulgui contactar amb els cavalls des del respecte, l'escolta I apropant-se al seu entorn natural. A qui vulgui viure un dia d'immersió a la natura (el no fàcil accés al Pla de l'Orri, li dóna un valor d'intensitat a l'experiència, que rau en el canvi de context que provoca amb relativament poca estona de desplaçament).

Activitat oberta a famílies, persones no acompanyades, infants i adolescents de qualsevol edat (tot i que no es tracta d'una activitat infantil). L'espai permet trobar un espai de calma per als adults, i d'expansió per als infants.

Què fem?

Matí: Benvinguda i Presentació del projecte a l'aula d'Entorn Rural del Pla de l'Orri. Ruta guiada i contacte guiat amb els cavalls I les manades. Tast de la Metodologia Miranda de connexió Cavalls/Persones/Natura. Al camp: Què és un cavall de veritat? Etologia, vida social, mites i creences.

Dinar eco i Km0 a la Cuina de l'Orri

Tarda: Sobretaula per seguir aprenent. Espai per compartir. Preguntes, dubtes, inquietuds. Temps per tu. Espai per reconnectar amb els cavalls i la natura com et vingui de gust o et calgui (passejar, meditar, migdiada sota un arbre, te o café en algun dels nostres racons inspiradors...) Tancament i tornada al poble.

El preu de l'activitat inclou el taxi 4x4 per pujar i baixar per la pista forestal que connecta el poble amb la finca, assegurança, guiatge professional, acompanyament per part dels responsables, i dinar eco (opcions veganes, gluten free etc...)

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat podrà ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

Apuntant-te a aquesta activitat estàs col·laborant a sostenir el projecte i la nostra tasca, la llibertat dels cavalls, la tasca social amb persones i la conservació del mediambient.

MOLTES GRÀCIES!

Entrades
Price
Quantity