dg., 28 de nov. | Parc del Garraf, Olivella

UN DIA ENTRE CAVALLS LLIURES al Parc del Garraf – Parc a taula

Necessites connexió i natura?
Inscripcions tancades
UN DIA ENTRE CAVALLS LLIURES al Parc del Garraf – Parc a taula

Horari i Lloc

28 de nov., 10:30 – 14:30
Parc del Garraf, Olivella , Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona

Informació de l'activitat

Tu pots viure l’experiència d’Un dia entre cavalls lliures de la Fundació Miranda i degustar un dinar elaborat amb producte km0 i ecològic al Foodtruck Sendero.

Vine a conèixer el cavalls de marina!

L’activitat consisteix en una presentació de la Fundació Miranda i en una visita guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures, amb explicació etològica (comportament i vida del cavall en el seu context natural) on podreu conèixer i tenir contacte amb els cavalls lliures, on us presentem què és un cavall de veritat (què li agrada i què no, què necessita i què no, relacions socials, vincles d’amistat, ordre sistèmic, com s’organitzen i com es comuniquen).

Un cop finalitzada l’activitat teniu l’opció de degustar un dinar al foodtruck Sendero, a la plaça antiga d Olivella, a pocs minuts del Parc on pasturen els cavalls. Un foodtruck que t'ofereix producte km0, ecològic i membre d'El Parc a Taula, en un marc incomparable del Garraf més rotund.

Activitat Gratuïta pels socis del Club Super3! I per les Sòcies i Padrines de la Fundació Miranda!

A qui va dirigit?

A tothom qui vulgui contactar amb els cavalls des del respecte, l'escolta i apropant-se al seu entorn natural.

Activitat oberta a famílies, persones no acompanyades, infants i adolescents de qualsevol edat.

Programa:

10.30h - Arribada

- Presentació de la Fundació Miranda.

- Passejada pel Parc del Garraf per trobar els ramats.

- Visita etològica i contacte guiat amb els cavalls de la Fundació.

14.30h - Tancament de l’activitat i dinar al foodtruck Sendero

Dinar amb producte eco i Km0 al Foodtruck Sendero: Tapa, torrada i beguda.

Tapes: Guacamole amb nachos. Patates braves.

Torrades: Alvocat i ou. Alvocat i formatge. Tomàquet i ceba picada amb alvocat, ruca, tomàquet xerri i oli picant.

Begudes: Vi o aigua

Opció de pa sense gluten, avisant amb antelació.

* El preu no inclou el dinar, aquest servei té un cost de 12€ .

Menu per infants: tapa o torrada i aigua 6€

El pagament es fa directament al foodtruck Sendero.

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA:

Triant una de les nostres activitats estàs contribuïnt a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

MOLTES GRÀCIES.

Entrades