dg., 16 de gen. | Finca del Llac, Alt Berguedà

UN DIA ENTRE CAVALLS LLIURES a la Finca del Llac (Casa en vila)

Necessites connexió i natura?
Tickets are not on sale
UN DIA ENTRE CAVALLS LLIURES a la Finca del Llac (Casa en vila)

Horari i Lloc

16 de gen. de 2022, 10:30 – 14:30
Finca del Llac, Alt Berguedà, 08698 La Nou de Berguedà, Barcelona, España

Informació de l'activitat

Tu pots viure l’experiència d’Un dia entre cavalls lliures de la Fundació Miranda.

Vine a conèixer el cavalls del llac!

L’activitat consisteix en una presentació de la Fundació Miranda i en una visita guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures, amb explicació etològica (comportament i vida del cavall en el seu context natural) on podreu conèixer i tenir contacte amb els cavalls lliures, on us presentem què és un cavall de veritat (què li agrada i què no, què necessita i què no, relacions socials, vincles d’amistat, ordre sistèmic, com s’organitzen i com es comuniquen).

A qui va dirigit?

A tothom qui vulgui contactar amb els cavalls des del respecte, l'escolta i apropant-se al seu entorn natural.

Activitat oberta a famílies, persones no acompanyades, infants i adolescents de qualsevol edat.

Programa:

10.30h - Arribada

- Presentació de la Fundació Miranda.

- Passejada per trobar els ramats.

- Visita etològica i contacte guiat amb els cavalls de la Fundació.

14.30h - Tancament de l’activitat

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA:

Triant una de les nostres activitats estàs contribuïnt a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

MOLTES GRÀCIES.