ds., 04 de des. | Finca del Llac, Alt Berguedà

TRANSHUMÀNCIA a peu cap a la Finca del Llac, Alt Berguedà

Vida i Moviment: 15,5 Km caminant entre cavalls lliures!!
TRANSHUMÀNCIA a peu cap a la Finca del Llac, Alt Berguedà

Horari i Lloc

04 de des., 8:30 – 16:30
Finca del Llac, Alt Berguedà, La Nou del Berguedà

Informació de l'activitat

Necessites Natura i moviment? Tu pots viure l'experiència de la transterminància (transhumància d'un dia)  acompanyant un ramat de cavalls en llibertat!!

Caminaràs des del Pla de l'Orri, seu de la Fundació Miranda a la Serra de Catllaràs (Alt Berguedà), fins

a la Finca del Llac (Casa en vila), entre boscos de faig, pi roig i rouredes, en una experiència que connecta cavalls, persones i natura.

Un tastet de transhumància  i una vivència d' unió amb un ramat de cavalls recuperats per la Fundació

Miranda, i de vincle amb el grup de persones que ens donen suport en aquesta actuació plena de sentit.

Acompanyaràs un grup de 7 cavalls, aquest ramat està format pel Moreu, la Pastureta, l'Itaca, la Pampa, la Pedra, el Margalló i el Lance.

Aquest moviment s'efectua pel benestar dels cavalls i per garantir la seva autosuficiència i nutrició.

Marxem d'un espai per passar uns mesos en un altre i així garantir la regeneració i salut de la pastura i la

biodiversitat (medi ambient), i la dels èquids.

Acabarem la jornada fent un Pícnic (no inclòs, cal que el portis de casa).

L'hora de finalització és aproximada.

Cal portar: pícnic (el deixarem al cotxe), calçat còmode per caminar per la muntanya, cantimplora d’aigua,

fruits secs, roba d’abrigar, impermeable per si plou i una motxilla per dur aquestes coses a sobre durant el

trajecte.

*A la finca del llac està permès banyar-se, però en cap cas la fundació Miranda es fa responsable de la

vigilància ni de la seguretat durant el bany.

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA :

Triant una de les nostres activitats estàs contribuïnt a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

MOLTES GRÀCIES.

Entrades