ds., 23 d’oct. | Parc del Garraf

TRANHUMÀNCIA a peu cap a l’Ermita de St.Pau, Garraf

Vida i moviment: 11,3 Km caminant entre els rucs de marina PLAÇES MOLT LIMITADES!!
TRANHUMÀNCIA a peu cap a l’Ermita de St.Pau, Garraf

Horari i Lloc

23 d’oct., 16:00 – 20:30
Parc del Garraf, Plaça Major, 08818 Olivella, Barcelona, España

Informació de l'activitat

Necessites Natura i moviment? Tu pots viure l'experiència de la transtermitància acompanyant un ramat de rucs en llibertat!!

Caminarem des del Parc del Garraf, on pasturen els cavalls de marina de la Fundació Miranda fins a l’Ermita de st. Pau (Ribes), sempre a prop del mar, gaudint d’un paisatge típic de l’estepa mediterrània, sense perdre de vista les vinyes, en una experiència que connecta cavalls, persones i natura.

Un tastet de transhumància  i una vivència d'unió amb un petit ramat de rucs recuperats per la Fundació Miranda, i de vincle amb el grup de persones que ens donen suport en aquesta actuació plena de sentit.

Acompanyarem un grup de 4 rucs i 1 mul, aquest ramat està format per el Clau, la Canyella, el Rusc, la Troya i el mul Corró. Aquest petit grup fan una tasca de desbrossament i neteja sostenible de l’espai agrari de l’ermita de st pau.

Acabarem la jornada fent un Pícnic (no inclòs, cal que el portis de casa).

La Fundació Miranda obsequiarà amb un berenar a l’acabar l’activitat.

El preu de l’activitat inclou el taxi per tornar al punt inicial un cop acabada l’activitat, assegurança, guiatge professional i berenar.

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA :

Triant una de les nostres activitats estàs contribuïnt a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

MOLTES GRÀCIES.

Entrades