dg., 11 d’abr. | Parc del Garraf, Olivella

TARDA ENTRE CAVALLS LLIURES

Vine a conèixer els cavalls de marina al Parc del Garraf. Activitat inclosa al llistat de SUPERACTIVITATS del CLUB SUPER3!
Tickets Are Not on Sale

Horari i Lloc

11 d’abr., 16:00 – 19:00 CEST
Parc del Garraf, Olivella , Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona

Informació de l'activitat

ACTIVITAT SOCIOEDUCATIVA

L’activitat consisteix en una presentació de la Fundació i en una visita guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures, amb explicació etològica (comportament i vida del cavall en el seu context natural) on podreu conèixer cavalls lliures, i on us presentem què és un cavall de veritat (què li agrada i què no, què necesita i què no, relacions socials, vincles d’amistat, ordre sistèmic, com s’organitzen i com es comuniquen).

Programa:

Arribada

Presentació del Projecte, Visita dels cavalls de la Fundació Miranda al Parc del Garraf.

Passejada per trobar les manades i visita etològica.

HORA I LLOC DE TROBADA:

A les 16h   Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona

Pot haver-hi canvis  depenent de les manades que es visitin, sempre s' informarà amb claretat pel grup de whassapp temporal.

PREU

35 euros adults, 22 euros infants entre 3 i 10 anys.

Activitat Gratuïta  per infants menors de 3 anys.

i ara, també GRATUÏTA pels socis del CLUB SUPER3! (consulteu condicions seguint l'enllaç)

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA :

Triant una de les nostres activitats estàs contribuïnt a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

MOLTES GRÀCIES.