ds., 11 de des. | Arsèguel, Alt Urgell

MEDITACIÓ ENTRE CAVALLS LLIURES a la Seu del Cadí

Facilita : Ruth Corominas Comunicació animal e intuitiva - El llenguatge de Sentir
MEDITACIÓ ENTRE CAVALLS LLIURES a la Seu del Cadí

Horari i Lloc

11 de des., 10:00 – 16:00
Arsèguel, Alt Urgell, 25722 Arsèguel, Lérida, España

Informació de l'activitat

"La bellesa és la capacitat d'expressar-se un de sol pel simple fet de Ser sense por a expressar-se"

Un viatge cap a la quietud silenciosa i contemplativa de la Natura, una dimensió creativa que assenyala l'escolta  serena i profunda de nosaltres mateixos i del nostre entorn natural. Un viatge a l'experiència de l'Ésser a través de la mirada del cavall, inspirar-nos en les rajades, com es comuniquen com es sostenen i com s'acompanyen, una invitació a retrobar-nos amb les nostres essències i saviesa des de la simplicitat de el no-fer, a valorar el silenci com l'espai natural per a l'escolta.

Un caminar a l'instant present on cada pas, és en si mateix tota una experiència. Indagar i escoltar la nostra intel·ligència corporal donant-li l'espai a respondre totes les preguntes, Es tracta a fi de, obrir-se a moment, i viure'ns com a experiència. Com desenvolupar l'escolta a través de la consciència corporal i del moviment ens ajuda a comprendre, connectar i alliberar les nostres tensions més profundes i experimentar més llibertat, plaer i amor a la nostra experiència encarnada, permetent així, revelar la nostra naturalesa profunda: creativitat, intuïció, alegria i amor, creant una connexió més harmoniosa amb el món que ens envolta. És una vivència de màxima sensibilitat  i mínim dramatisme. Tornar al sentir. Això és simplement experiència, exploració, comprensió, joc i sensibilitat. Sentir sense interpretació i, per tant confiar en la Vida i experimentar la Pau.

Enfocaments:

- "Veure el riu passar" observació dels pensaments

- Un caminar en presència i pau

- Indagació   a la consciència corporal

- El llenguatge de el sentir / comunicació intuïtiva

- Coherència cardíaca

- El cavall com a mirall de l'ànima

- L'agraïment com a estat de consciència

- L'experiència de Ser

Programa de trobades que es realitzen a les seus de la Fundació Miranda, un viatge itinerant per les tres seus i   territoris dels cavalls:

- Finca del llac, Pantà de la Baells (Alt Berguedà)

- Seu del Cadí, Arsèguel (Alt Urgell)

- Parc del Garraf

I altres possibles nous territoris.

A qui va dirigit?

A persones amb inquietud d'indagar en la seva pròpia naturalesa, en la investigació i desenvolupament del propòsit global i cooperatiu

Per consultes sobre "Meditació ente cavalls lliures" podeu trucar al  telèfon 666603942 i la Ruth us atendrà.

45€ / una sessió

35€/ programa anual (compromís min 3 mesos/sessions)

35€ / sòcies i padrines

25€ /programa anual sòcies i padrines (compromís min 3 mesos/sessions)

*Per inscriure’t al programa de trobades truca a la Ruth

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA :

Triant una de les nostres activitats estàs contribuïnt a fer possible la tasca de la Fundació Miranda.

El 30% de l'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

MOLTES GRÀCIES.

Entrades