Sat, Apr 17 | Parc del Garraf

MEDITACIÓ ENTRE CAVALLS LLIURES

Facilita : Ruth Corominas - Comunicació animal: Ens connectem harmònicament amb els cicles vitals de la natura, amb l'energia vital dels cavalls lliures, afegint qualitat al temps que ens oferim.

Horari i Lloc

Apr 17, 10:00 AM – 2:00 PM
Parc del Garraf, Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona

Informació de l'activitat

Nature is the answer

La Natura és la resposta!!

La teva pròpia natura aquest lloc segur on no cal fer res, simplement estar connectats perfectament en el flux natural de la vida amb la comprensió absoluta que el teu propòsit no té a veure amb res personal sinó Global.

Meditació entre cavalls lliures

És una invitació a la participació de l'Ésser a través de la natura. És retrobar-nos amb les nostres essències per abraçar la bondat i el respecte, permetent que cada peça desordenada torni al seu lloc. La importància d'aprendre a valorar el silenci. Per a molts, es tracta d'un espai buit, que s'ha d'omplir com més aviat millor, uns altres ho veiem com l'espai natural per a l'escolta, bé sigui d'un mateix o dels altres. Sense escolta, no hi pot haver comunicació.  Ens connectem harmònicament amb els cicles vitals de la natura, aportant qualitat en el temps que ens oferim, ens connectem amb l'energia vital dels cavalls lliures, de tota la fauna i la flora que ens envolta, convertint el passeig en una meditació amb la qual aconseguim oxigenar, calmar, augmentant així la intuïció, la saviesa i la claredat.

Dirigit a persones majors de setze anys

Facilita : Ruth Corominas - Comunicació animal

On? Seu de la Fundació Miranda -Parc del Garraf

Punt de trobada :  Centre d'Informació la Sala d'Olivella.

Programa:

- Cercle de presentació.

- exercicis de shiatsu en moviment / consciència corporal

- Meditació activa entre cavalls lliures

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat podrà ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites. Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

Activitat solidària : Apuntant-te a aquesta activitat estàs col·laborant a sostenir el projecte i la nostra tasca, la llibertat dels cavalls, la tasca social amb persones i la conservació del mediambient.

Entrades
Price