ds., 18 de set. | Parc del Garraf

ESPECIAL PADRINES AL PARC DEL GARRAF

La Comunitat Miranda i els cavalls de marina.
Registration is Closed
ESPECIAL PADRINES AL PARC DEL GARRAF

Horari i Lloc

18 de set., 10:30 – 13:30
Parc del Garraf, Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona

Informació de l'activitat

La Comunitat Miranda  entre els cavalls de marina

Proposem un dia per compartir i reforçar la nostra xarxa de suport, amb la presència dels cavalls lliures que han inspirat el nostre projecte.

Una jornada per aprofundir en el vincle amb els cavalls en els espais naturals que pasturen, i per posar-nos al dia del que passa a la Fundació.

Si vols, pots quedar-te i fer pícnic al final de l'activitat (que ha de portar cadascú).

HORA I PUNT TROBADA: a les 10.30 h Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona i  ens dirigirem plegats a les pastures del Parc Natural del Garraf.

ACTIVITAT GRATUÏTA per els membres de la COMUNITAT MIRANDA, sòcies i padrines, i fins a 3 acompanyants.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat podrà ser cancel·lada si la meteorologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites. Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA AMB LA QUE ESTÀS DONANT SUPORT A LA FUNDACIÓ.

Totes les nostres activitats estan supeditades al benestar dels cavalls. Pot haver-hi canvis.

MOLTES GRÀCIES.

Entrades