dg., 31 d’oct. | Parc del Garraf

ELS CAVALLS AL PARC

"Els cavalls al Parc: Coneix els cavalls i la tasca de la Fundació Miranda"
ELS CAVALLS AL PARC

Horari i Lloc

31 d’oct., 11:00 – 13:00
Parc del Garraf, Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona

Informació de l'activitat

L'activitat consisteix en una presentació de la Fundació i en una passejada guiada per anar a trobar els cavalls a les pastures. Un matí en plena natura per conèixer la tasca dels cavalls al Parc del Garraf.

Activitat coorganitzada amb el Parc del Garraf.

HORA I LLOC DE TROBADA:  Com a referència, el punt de trobada serà enfront del Centre d'informació La sala.

Plaça Major, s/n, 08818 Olivella, Barcelona

El punt exacte (depenent de la ubicació dels ramats)  es comunicarà pel grup de whatsapp temporal.

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA :

Triant una de les nostres activitats estàs contribuïnt a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de whatsapp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat  pot ser ser cancel·lada si la metereologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

MOLTES GRÀCIES.

Entrades