ds., 09 d’oct. | The Pla de l'Orri

Brama del cérvol entre cavalls lliures al Pla de l'Orri

El paradís dels cavalls Tu pots viure la brama del cérvol en el seu entorn natural, al Pla de l Orri, Reserva de Fauna Salvatge, al "Pirineu de Barcelona"!
Brama del cérvol entre cavalls lliures al Pla de l'Orri

Horari i Lloc

09 d’oct., 18:00 – 10 d’oct., 11:00
The Pla de l'Orri, La Clusa-Catllaràs, 08604 Castell de l'Areny, Barcelona, España

Informació de l'activitat

Hora i lloc trobada: 9 d’octubre a les 18h Café La Marieta, a Sant Julià de Cerdanyola.

Tens l’oportunitat d’observar i viure la brama del cérvol en el moment de màxima expressió dels colors de la tardor, i també conèixer els cavalls lliures de la Fundació, amb una visita guiada de la mà dels seus creadors i dels qui porten la Direcció del projecte i el Benestar dels cavalls.

Immersió d’un dia i una nit en aquest Espai Protegit d'Interès Natural i Reserva de Fauna Salvatge, compartint la presència dels cavalls, aprenent amb ells, i degustar d’un sopar i un esmorçar amb productes ecològics i Km0 elaborats amb la sensibilitat i els valors que respiren l'espai i el Projecte.

Tancament i tornada al poble el 10 d’octubre a les 11h.

A qui va adreçada l'activitat?

A tothom qui vulgui observar i viure labrama del cérvol i contactar amb els cavallsdes del respecte, l'escolta i apropant-se al seu entorn natural.

A qui vulgui viure un dia i una nit d'immersió a la natura (el no fàcil accés al Pla de l'Orri, li dóna un valor d'intensitat a l'experiència, que rau en el canvi de context que provoca amb relativament poca estona de desplaçament).

Activitat oberta a famílies, persones no acompanyades, infants i adolescents de qualsevol edat (tot i que no es tracta d'una activitat infantil). L'espai permet trobar un espai de calma per als adults, i d'expansió per als infants.

Què cal portar?

Prismàtics, Roba d'abric (diferents capes per anar posant o traient quan calgui, si us plau, eviteu colors llampants!), Calçat còmode, Cantimplora, Càmera fotogràfica (opcional), tenda de campanya, sac de dormir, coixí, sabatilles per entrar a casa i tovallola.

El preu de l'activitat inclou el taxi 4x4 per pujar i baixar per la pista forestal que connecta el poble amb la finca, assegurança, guiatge professional, acompanyament per part dels responsables i sopar i esmorçar eco (opcions veganes, gluten free etc...)

AQUESTA ÉS UNA ACTIVITAT SOLIDÀRIA :

Triant una de les nostres activitats estàs contribuint a fer possible la tasca de la Fundació Miranda. L'import que aportaràs va directament a sostenir la llibertat i el benestar dels cavalls i de la Natura.

Facilitar el número de telèfon mòbil a la inscripció és imprescindible per poder afegir a tothom al grup de WhatsApp que es munta temporalment, per a la bona gestió de l'activitat.

L'activitat pot ser cancel·lada si la meteorologia no és l'adequada o bé si no hi ha prou persones inscrites.

Tant per una raó o altra, tothom serà avisat amb la màxima antelació possible.

MOLTES GRÀCIES.

Entrades