Els cavalls

A la memòria dels cavalls la felicitat
és a dalt de tot d’un turó...
Mentre dormo somio un temps allunyat,
el temps dels cavalls.
En aquests somnis el meu ramat viu en llibertat.
I el símbol de la llibertat és aquell turó
obert a totes les brises, per damunt de tots els perills.

Gonzalo Moure. “Sóc un cavall”

Els cavalls de la Fundació Miranda són un magnífic equip de professionals de la salut i d’acompanyament i suport a les persones. Cavalls resilients que han superat o estan superant dificultats, maltractament, traumes..la sanació arriba amb la tornada a l’orígen, la natura d’allà on venen, per recordar qui són, per tornar a ser cavalls lliures i connectar amb la seva essència. El grup de cavalls i l’espai obert, són el recurs positiu que els porta a viure en plenitud i a convertir-se en un gran mirall, un recurs positiu, i una gran inspiració per les persones.

Si vols fer possible el seu procés de rescat i de recuperació, apadrina un cavall i fes possible la lliber- tat dels cavalls, la nostra tasca social, el nostre propòsit de tenir cura dels espais naturals, d’espècies de fauna amenaçada i del territori.

Podràs establir un fort vincle d’amistat amb un dels nostres cavalls i amb la seva manada.

Podràs venir a visitar-lo, rebràs fotografies i informació de la seva evolució i podràs venir a les trobades de sòcies i padrines.

També gaudiràs de descomptes si vols realitzar alguna de les nostres activitats o les dels nostres Projectes Associats.

Si vols apadrinar un cavall, clica la seva foto i coneix la seva història. Trobaràs un enllaç per poder-lo apadrinar.

Moltes gràcies!

Busquen padrins