DONACIONS PERIÒDIQUES O ÚNIQUES

WhatsApp Image 2021-01-17 at 23.18.03-8.
logo-paypal-fundacio-miranda-colabora.pn

Aportació Periòdica o Única

QUÉ SIGNIFICA FER DONACIONS PER PAYPAL

No es pot donar més ni menys
causa.png

DONES SUPORT A LA NOSTRA CAUSA

Col·labora amb nosaltres
DESCOBREIX LA NOSTRE LABOR
euro.png

DONACIÓ SENZILLA

Els donatius es fan en un sol clic
recurrent.png

DONACIÓ PERIÒDICA O ÚNICA

Paypal ofereix la possibilitat de donar de forma periòdica o fer donació única

DESCOBREIX LA NOSTRA LABOR

IMG-8258.JPG

A la Fundació Miranda, entre les actuacions específiques que efectuem incloem les Transhumàncies pel territori, la dinamització local, divulgació, educació ambiental, Projecte Pedagògic per escola, propostes per col·lectius en risc d'exclusió social, i Projectes de conservació d'espècies amenaçades i recerca amb universitats.

Treballem a diferents nivells per millorar el benestar dels cavalls, les persones i la Terra.

QUÈ FEM AMB AQUESTES DONACIONS

4771aa5d-7201-4461-8f70-21d29bfd49b3.JPG

Amb aquestes donacions, tirem endavant el Projecte de respecte i suport als cavalls, les persones i el medi ambient, rescatant i recuperant cavalls que han patit abandonament o maltractament, reintroduint-los en grans espais naturals als quals aporten biodiversitat i prevenció d'incendis, essent un recurs positiu per les persones i els territoris.

La teva aportació ens permet sostenir la
llibertat i el benestar dels cavalls, fer tasca social amb els cavalls lliures i en contextos naturals de molta qualitat que també col·labores a conservar i protegir.

IMG-8264.JPG
logo_teaming.png

Aportació Recurrent 1€/mes

WhatsApp Image 2021-01-17 at 23.18.03-8.
logo-paypal-fundacio-miranda-colabora.pn

Aportació Periòdica o Única