DONACIONS PERIÒDIQUES O ÚNIQUES

Entrant a Bizum a la teva entitat bancària, s'ha d'escollir l'opció
“Fer un Donatiu” i afegir el codi 05913.

IMG_6675.jpg

Caixabank

ES81 2100 0430 2102 0005 4222
Fiare

ES03 1550 0001 2300 0760 0125

IMG-8264.JPG
logo_teaming.png

Aportació Recurrent
1€/mes

WhatsApp Image 2021-01-17 at 23.18.03-8.
Bizum-blanco.png

“Fer un Donatiu” i afegir el

codi 05913.

DESCOBREIX LA NOSTRA LABOR

No es pot donar més ni menys
IMG-8258.JPG

A la Fundació Miranda, entre les actuacions específiques que efectuem incloem les Transhumàncies pel territori, la dinamització local, divulgació, educació ambiental, Projecte Pedagògic per escola, propostes per col·lectius en risc d'exclusió social, i Projectes de conservació d'espècies amenaçades i recerca amb universitats.

Treballem a diferents nivells per millorar el benestar dels Cavalls, les Persones i la Terra.

QUÈ FEM AMB AQUESTES DONACIONS

4771aa5d-7201-4461-8f70-21d29bfd49b3.JPG

Amb aquestes donacions, tirem endavant el Projecte de respecte i suport als Cavalls, les persones i el medi ambient, rescatant i recuperant cavalls que han patit abandonament o maltractament, reintroduint-los en grans espais naturals als quals aporten biodiversitat i prevenció d'incendis, essent un recurs positiu per les persones i els territoris.

La teva aportació ens permet sostenir la
llibertat i el benestar dels cavalls, fer tasca social amb els cavalls lliures i en contextos naturals de molta qualitat que també col·labores a conservar i protegir.

Per nosaltres tota aportació és de gran importància. No t’oblidis d’indicar-nos el teu nom i el teu correu electrònic. Et contactarem per enviar-te el rebut de la donació i per donar-te les gràcies. Recorda que la teva donació pot comptar amb desgravament fiscal.

A partir de l’1 de gener de 2016, les persones físiques que realitzin donacions a les entitats acollides a la Llei 49/2002 les podran deduir a la seva declaració de la renda,
pels primers 150 euros donats, un 75%, i si la donació supera els 150 euros, es podrà desgravar a partir d’aquest import un 30%.

IMG_6675.jpg

Caixabank

ES81 2100 0430 2102 0005 4222
Fiare

ES03 1550 0001 2300 0760 0125

IMG-8264.JPG
logo_teaming.png

Aportació Recurrent
1€/mes

WhatsApp Image 2021-01-17 at 23.18.03-8.
Bizum-blanco.png

“Fer un Donatiu” i afegir el