CULTURA I NATURA

La Fundació està profundament implicada amb la dinamització del territori. Amb la producció ecològica i Km0, amb la conservació d'estructures culturals agrícoles i ramaderes ancestrals i pràctiques com la transhumància, que és un camí de cultura i natura.

En els diversos territoris que pasturen els cavalls, teixim complicitats amb producccions locals que passen a ser les nostres proveïdores en activitats que inclouen menjar per usuàries o voluntariat. També fem difusió i divulgació d'aquest tipus de producció i consum responsable.

La Fundació Miranda, com a projecte compromès amb la natura, té bones pràctiques mediambientals i de sostenibilitat, i ha eliminat el plàstic a les seves activitats, reduint el consum de tinta i el paper en la seva promoció. Som ecofriendly.

En la part econòmica del projecte, confiem els diners a la banca ètica i les nostres assegurances són gestionades per la cooperativa Arç d'assegurances ètiques.

Pel recorregut professional de la seva presidenta i de part del patronat, la Fundació està vinculada també al món de les arts escèniques, la comunicació i la creativitat, i ha establert col·laboració amb Eòlia, Escola superior d'art dramàtic, amb qui s'organitzen els Campaments d'estiu de la Fundació, tallers de teatre i natura i activitats multidisciplinàries i divulgatives.

Proveïdors

Gelats Pyrines Bellver de Cerdanya

Cal Majuba

Formatges Cuirols