Constel·lacions Sistèmiques amb Cavalls en Llibertat

Gaudir de la natura i fer salut
Viu aquesta experiència, a la natura i entre cavalls lliures

Quan els cavalls fan de representants en una constel·lació familiar responen de forma similar a les persones però amb moltes menys influencies i filtres.

Les constel·lacions sistèmiques assistides amb cavalls permeten mirar més àmpliament els nostres conflictes i problemes, i així poder fer els canvis d’una forma més integradora i amorosa per a totes les parts implicades.

Què farem?

Començarem amb la presentació de la Fundació Miranda. Després explicarem que són les constel·lacions i què ens poden aportar, i la diferència entre constel·lacions amb cavalls o amb persones i, finalment, farem un passeig a la recerca dels cavalls de la Fundació.

Farem el nombre de constel·lacions que els cavalls ens permetin, ja que, pel fet d’estar lliures, poden decidir. Seran ells qui donaran les pautes horàries, que respectarem escrupolosament.

Si els cavalls decideixen marxar, podrem combinar constel·lacions amb persones com a representants.

Combinarem constel·lacions i explicacions sobre els cavalls de la Fundació, tocant temes com el comportament i vida dels cavalls en el seu context natural. Aprendrem i observarem alguns signes del seu llenguatge corporal.

Faciliten

Anna Álvarez Crispi - Coach sistèmica transaccional, formadora assistida amb cavalls, infermera i cinesiòloga. Docent en el Postgrau d'educació emocional i benestar de la UB.

Rosa Galindo Solé - Actriu i cantant, cofundadora d’Eòlia Escola Superior d’Art Dramàtic, cofundadora de la Fundació Miranda i Professora associada de Fitzmaurice Voicework.

110 €.

Si fas l’ingrés abans del 25 de febrer, 95 €.

Dinar

Farem pícnic en el mateix parc, així que tothom porti el que li sembli millor