BROC

El Broc va arribar a la Fundació el dia de Reis de 2015 amb un any d’edat aprox. El vam trobar perdut pel poble de Vilada i com que estavem a tope d’animals... vam decidir un mica a contracor, portar-lo a la protectora de Berga. Com que al cap d’uns mesos no l’havia adoptat ningú, vam acabar decidint “apretar-nos” i fer-li un lloc al nostre equip.

Al ser un cadell, és un gos que necessita jugar moltes hores al dia i sortir a córrer pels camps. Aixó és el que ara per fi pot fer! Està sent un gos molt valent que supera les pors i les novetats molt ràpidament i alhora un gos molt fàcil que s’ha calmat força ràpid. És lògic que estigués activat perquè a la Protectora fan molt bona fèina però el Broc ha estat massa hores dins d’una gàbia o sigui que no és extrany que necessiti joc i moviment.

De seguida ha fet vincle amb els altres gossos i des de l’inici s’ha mostrat molt atent a les dinàmiques de la manada i amb nosaltres.

Proveïdors

Fruites

Benjamí Bagà

Vi i caves

Carisma (Xavier Ribes)

Caves Llopart

Can Ràfols dels Caus

Cervesa

Nikasi

Celler

Puig Romeu

Cafès Gener

Herboristeria Nogué (Herbes d'Ossera)

Cal Casal

Melmelades i formatge

Serrat Gros

Formatges 30 Cabres (Éller)

Gelats

Pyrines Bellver de Cerdanya

Cal Majuba

Làctics d'ovella, formatges, iogurts, etc.

Formatges Cuirols

Cal Pauet

Niu Nou restaurant de Bagà

La Llavor (botiga eco Berga)