ENA

La Sàvia guia de la "manada"

L'Ena va arribar a la Fundació l'any 2013 aproximadament. En l'actualitat té uns vint-i-vuit anys i encara fa transhumàncies en plena forma.

La història d'amor del seu anterior propietari respecte a ella, el seu company Rapún i la seva filla Anaiet, ens va commoure i vam decidir acollir-los a tots tres quan ens ho va demanar.

L'Ena és alhora determinació i acceptació. Una egua dels "indis", centrada, arrelada a la terra i connectada amb el vent, amb la capacitat de guiar un grup de 18 cavalls de la Fundació inspirant confiança i donant seguretat.

Tot un model a seguir, de maduresa i empoderament. Un esperit lliure ple de força i de tendresa, que sap tenir cura d'ella mateixa i de la seva família.