Els cavalls i l'acompanyament espiritual del dol

Els cavalls inspiren i ens recorden aquest amor i quietud interna que ens acompanya sempre,

especialment durant una malaltia greu, complexa o crònica.

El taller

Quan tenim una malaltia greu es fa molt difícil mantenir un equilibri personal i podem sentir que la nostra vida és una muntanya russa emocional. Podem perdre l’esperança, l’alegria i fins i tot sentir que la tristesa se’ns emporta. En aquests moments on queden pocs llocs on agafar-nos davant l’abisme de la malaltia, es fa necessari trobar un espai intern que ens serveixi de roca on recolzar-nos davant el que vingui i hagi de venir.

Els cavalls en llibertat coneixen i viuen de forma natural amb aquesta presència interna que els sosté. La seva energia amorosa i el seu camp magnètic ens irradia només estant-hi a prop. També ells han patit la malaltia i, en molts casos, maltractament. En llibertat i en manada han trobat aquest espai intern de pau, quietud i tranquil·litat. Al costat de cavalls lliures, experimentarem i recordarem com és aquesta presència interna que també nosaltres tenim. Una presència que, tot i les adversitats de la malaltia, ens pot permetre viure amb quietud i tendresa amb nosaltres mateixos i amb les persones que estimem.

El taller s’iniciarà amb la presentació de la Fundació Miranda i una explicació sobre la naturalesa dels cavalls en llibertat, amb l’acompanyament constant d’una professional de la Fundació durant el taller i la visita als cavalls.

Faciliten

Sara Pons

Responsable del Servei d’Atenció Espiritual (laica) de l’Hospital de Mollet i Centre Sociosanitari de Mollet. Docent i formadora en acompanyament emocional i espiritual a universitats, hospitals, associacions i fundacions diverses. Formació rebuda entre d’altres: Màster d’atenció pal·liativa integral a persones amb malalties avançades, UAB i Hospital de Sant Pau. Mòdul en MSc Palliative Care: Advanced Psychosocial and Spiritual Care. King’s College London University.

Rosa Galindo Solé

Actriu i cantant, cofundadora d’Eòlia Escola Superior d’Art Dramàtic, cofundadora de Fundació Miranda i Professora associada de Fitzmaurice Voicework.

40 €.

Com apuntar-se

Envia un correu electrònic a formacionsarapons@gmail.com amb el teu nom, cognoms, telèfon i justificant de pagament.