Constel·lacions Sistèmiques amb Cavalls en Llibertat
Vols gaudir de la natura i fer salut? Vine amb mi a la Fundació Miranda per viure aquesta experiència, a la natura i entre cavalls lliures!
Què viurem en aquest dia de constel·lacions sistèmiques assistides amb cavall? Què viurem en aquest dia de constel·lacions sistèmiques assistides amb cavall? Podrem viure l’experiència de que, en una constel·lació familiar, els cavalls quan fan de representants, responen de forma similar a les persones, i m’atreveixo a dir, amb moltes menys influencies i filtres. Les constel·lacions sistémiques assistides amb cavalls, ens permeten donar una mirada més amplia als nostres conflictes i problemes, i així poder fer els canvis d’una forma més integradora i amorosa, per a totes les parts implicades.
Dates i lloc 05 de maig de 2019 L'activitat començarà a les 10:30h i acabarà a les 16:00h, amb una pausa per dinar. Parc del Garraf, Olivella.
Què farem? Presentació de la Fundació Miranda. Explicarem que son les constel·lacions i què ens podem aportar, i la diferència entre constel·lacions amb cavalls o amb persones. Anirem fent un passeig en busca dels cavalls de la Fundació Farem el numero de constel·lacions que els cavalls ens permetin, ja que, pel fet d’estar lliures i poder decidir, seran ells qui donaran les pautes horàries, que respectarem escrupolosament. També podrem combinar, si els cavalls decideixen marxar, constel·lacions amb persones com a representants. En aquest cas podríem constel·lar per animals, es dir, que les constel·lacions amb persones com a representants, puguin ajudar a donar veu als animals que, entre els assistents, ho necessitin. Combinarem constel·lacions i explicacions sobre el cavalls de la Fundació, tocant temes com el comportament i vida dels cavalls en el seu context natural. Què és un cavall de veritat (què li agrada i què no, què necessita i què no, relacions socials, vincles d'amistat, ordre sistèmic, com s'organitzen i com es comuniquen). Aprendrem i observarem alguns signes del seu llenguatge corporal.
Faciliten Anna Álvarez Crispi - Coach sistèmica transaccional, Formadora assistida amb cavalls, infermera i kinesiòloga. Docent en el Postgrau d Educació emocional i benestar de la UB. - Web personal. Rosa Galindo Solé - Actriu i cantant, Cofundadora d’Eòlia Escola Superior d’Art Dramàtic, Cofundadora de Fundació Miranda i Professora Associada de Fitzmaurice Voicework.
Preu 110€. Si fas l’ingrés abans del 25 de febrer, només 95 €.
Per dinar Per dinar farem picnic en el mateix parc, així que tothom porti el que li sembli millor
Com m'apunto? Envia un email [email protected] amb aquest formulari omplert o truca'ns al 933 192 397.