Constel·lacions Sistèmiques amb Cavalls en Llibertat
Vols gaudir de la natura i fer salut? Vine amb mi a la Fundació Miranda per viure aquesta experiència, a la natura i entre cavalls lliures!
Faciliten Anna Álvarez Crispi - Coach sistèmica transaccional, Formadora assistida amb cavalls, infermera i kinesiòloga. Docent en el Postgrau d Educació emocional i benestar de la UB. - Web personal. Rosa Galindo Solé - Actriu i cantant, Cofundadora d’Eòlia Escola Superior d’Art Dramàtic, Cofundadora de Fundació Miranda i Professora Associada de Fitzmaurice Voicework.
Dates 17, 18 i 19 d'Agost de 2018
Què farem? Tres dies per tenir cura de tu entre cavalls lliures. Vine a un paradís de natura i gaudeix de passejades pel bosc. Disfruta de la presència dels cavalls en plenitud Descobreix menjar saludable i deliciós Connecta emoció-cos-respiració, allibera’t i reforça’t amb constel·lacions sistèmiques amb cavalls Aprèn a controlar la veu amb el mètode FitzmaurIce Voicework © Disfruta d'un temps per a tu en un indret excepcional de natura que t’omplirà d’energia i de vida.
On? Seu de la Fundació Miranda - Pla de l’orri, s/n. Castell de l’Areny
Preu Preu del taller per persona: 275€
Opcions per dormir Sala compartida o tipi (tenda india de 8 places) a l’espai de la Fundació (inclòs en el preu de l’activitat).Habitació individual o doble al Refugi de Sant Romà de la Clusa (preu a part).