COL·LABORA AMB LA FUNDACIÓ

Fem xarxa

Fem sostenible la tasca de recuperació i manteniment dels cavalls i la vessant social i mediambiental de la Fundació: descomptes per a col·lectius i persones amb risc d’exclusió social, acords de custòdia i prevenció d'incendis.

Mensualment organitzem trobades de sòcies i padrines: gaudeix de la natura i de l’energia dels cavalls lliures. Sòcis i amigues es vinculen a la Fundació i als animals que en formen part, constituint una xarxa de suport al projecte.

Vols viure una gran experiència? Els cavalls que viuen en plenitud tenen molt per donar.

Com pots formar part de la xarxa de suport?

Associa't

Fent-te soci podràs gaudir de la bona energia vital dels cavalls de la fundació i del paradís natural on pasturen hivern i estiu, a les trobades de sòcies i padrines que periòdicament organitzem. També gaudiràs de descomptes especials si vols realitzar alguna de les nostres activitats.

Els socis aporten 10 € mensuals, col·laborant a recuperar i cuidar els cavalls, realitzar la nostra tasca social i mantenir els espais naturals.

Apadrina un cavall

Estableix un fort vincle d’amistat i amor amb un dels nostres cavalls recuperats. Rebràs fotografies i informació de l’evolució del cavall i el podràs venir a veure a les trobades de sòcies i padrines. També gaudiràs de descomptes especials si vols realitzar alguna de les nostres activitats.

Els padrins aporten 60 € mensuals, col·laborant a recuperar i cuidar els cavalls, realitzar la nostra tasca social i mantenir els espais naturals.

Uneix-te a l’equip de persones voluntàries

Podràs participar en les tasques dins els espais naturals on pasturen els cavalls, col·laborant amb nosaltres en aquest entorn privilegiat de natura i entre els animals recuperats per la Fundació.

Fes una donació

Per nosaltres tota aportació és de gran importància. No t’oblidis d’indicar-nos el teu nom i el teu correu electrònic. Et contactarem per enviar-te el rebut de la donació i per donar-te les gràcies. Recorda que la teva donació pot comptar amb desgravament fiscal. A partir de l’1 de gener de 2016, les persones físiques que realitzin donacions a les entitats acollides a la Llei 49/2002 les podran deduir a la seva declaració de la renda, pels primers 150 euros donats, un 75%, i si la donació supera els 150 euros, es podrà desgravar a partir d’aquest import un 30%.

Amb 1 € també ens pots ajudar

Pots donar-nos suport amb una aportació d’1 € al mes a través del Teaming.

Teaming és una iniciativa solidària de microdonacions que funciona des de l’any 1998, impulsada per Jil Van Eyle després del naixement de la seva primera filla, Mònica, amb una greu malaltia anomenada hidrocefàlia. Des d'aleshores, són moltes les persones que col·laboren amb diferents causes socials. Per nosaltres tota aportació és molt important.

Com invertim els diners?

Les diferents aportacions van destinades íntegrament a les següents despeses/tasques:

Cura dels animals

• Col·laboració en rescats de cavalls, facilitant i gestionant finques d’acollida. Transport de cavalls decomissats.

• Adopció de cavalls comissats.

• Xips pels cavalls.

• Compra de fenc, sal i lloguer de finques pels cavalls.

• Despeses veterinàries i tractaments.

• Despeses de la transhumància.

• Pinso pels gossos.

Infraestructures i similars

• Tancats pels cavalls i altres animals, abeuradors.

• Reparacions 4×4 per pujar usuaris dels col·lectius de les jornades solidàries.

• GPS per la localització de les manades.

Tasca social i mediambiental

• Jornades gratuïtes i descomptes  per a col·lectius en risc d’exclusió social.

• Accions per preservar la biodiversitat i la custòdia de la finca del Pla de l’Orri. Introducció i manteniment de ruscos d’abelles, capses niu per la mallerenga, menjadores per ocells, recuperació de fonts i punts d’abeuratge, etc.

• Protecció i preservació del bosc (formem part del Projecte Sèlvans de Boscos Madurs)