Campaments d'estiu i camp de treball

Convivències creatives i Camps de vida

Un espai natural d’alta muntanya on els cavalls són lliures. Un món on cavalls i humans poden comunicar-se i establir vincles de confiança per a tota la vida. Una oportunitat de connectar amb la nostra essència i recordar que nosaltres també som natura.

Els campaments (en col·aboració amb Eòlia Escola Superior d'Art Dramàtic)

La convivència s'orienta a desplegar la consciència i gaudir i compartir aquest procés personal i de grup. Donem espai a l'autopercepció, afavorint la responsabilitat, el respecte per les diferents sensibilitats dins el grup i la col·laboració. Les tasques i rituals quotidians, les relacions entre humans i amb els animals, l'entorn natural, l'entrenament en l'escolta i el procés creatiu fan que sorgeixin múltiples situacions on ens adonem de com estem, què fem i quina intenció tenim, de reconèixer límits i obrir-nos a noves possibilitats.

Les responsables, Teresa i Noemí, tenen recorregut artístic professional i pedagògic en la línia de l'educació viva amb experiència en els campaments de la Fundació. I, tres dies a la setmana, comptem amb l'Anna Àlvarez, que ens acompanya des de la mirada sistèmica en el vincle amb els cavalls.

Les activitats

Múltiples oportunitats d’escoltar i de sentir-se escoltat amb persones i animals, a la natura:

• Training d’escolta.

• Coaching amb cavalls i gossos.

• Procés creatiu.

• Etologia dels cavalls lliures i senyals de calma.

• Tasques de finca i de custòdia del territori.

• Rotllanes diàries on compartim el nostre procés dins el grup.

• Excursions amb pícnic.

• Passejades rituals.

• Passejada de silenci a la trobada de senyals del gall fer i de fauna autòctona.

• Històries de vides de cavalls i gossos.

• Contacontes cada nit.

• Nits a vessar d'estels.

• Temps lliure amb l'opció d'embarcar-se en projectes individuals o grupals.

• Material d'expressió plàstica.

• Trencaclosques d'enginy, cartes, jocs de taula i llibres seleccionats.

• Tallers monogràfics: horticultura ecològica, permacultura, bioconstrucció, interpretació del medi (flora i fauna), hip hop, arts escèniques.

Què oferim?

El marc de la Fundació és molt ampli i som un equip que compartim valors i propòsits i que, des de diverses àrees, oferim la nostra presència i experiència als infants i joves dels campaments. Aquesta riquesa ens permet despertar i acollir inquietuds de vida, artístiques, de comunicació i vincle amb animals, mediambientals, nutricionals, etc.