Campaments de Vida per infants i joves al Parc natural del Garraf
Una experiència de grup i d’amistat per divertir-se i créixer

Per infants i joves de 6 a 14 anys i de 12 a 17 anys

64612387_1917047791728032_26278301275049

Viurem a can Grau, territori de les manades de cavalls lliures, gaudint de tots els recursos d’aquest Espai Protegit d’Interès Natural.
La convivència s’orienta a desplegar la consciència, activant l’escolta, el respecte i el potencial creatiu.

Ens endinsarem en la comunicació natural i senyals de calma amb cavalls i gossos i contribuirem en equip a les tasques pel benestar comú i pel manteniment i millora de l’entorn.

Un temps compartit de qualitat amb pràctica diària de connexió amb la pròpia essència, Ioga,  excursions, jocs d’atenció, moviment creatiu, teatre, temps lliure i converses de descoberta i reconeixement. I menjar de qualitat, ecològic i saludable. Els adults de referència acompanyen al grup posant èmfasi en la responsabilitat individual, grupal i ambiental.

summerCamp2.jpg

Grups reduïts

2 responsables de referència i talleristes convidats (etología del cavall, teatre, etc...)

Horaris i preus